«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Гастелло ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Гастелло отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2016 – 2017 оқу жылы бойынша Гастелло орта мектебінің оқу-тәрбие процесінің талдауы

29.11.2017

  2016 – 2017 оқу жылы бойынша Гастелло орта мектебінің

оқу-тәрбие процесінің талдауы

 

Мектептің білім беру процесінің негізінде нормативтік-құқықтық базасының заңнамалық және жергілікті актілер құрылады. Қолда бар қажетті нормативтік-құқықтық құжаттамалар: мектептің Жарғысы, білім туралы Заң, Тіл туралы Заң, Конституция,  «Қазақстан – 2030» стратегиясы,  оқу-тәрбие үдерісі туралы әдістемелік –нұсқау хатпен ұйымдастыру, Бала құқықтары туралы Конвенция, нормативтік-әдістемелік жинағы: мемлекеттік стандарттар, оқу жоспары, оқу бағдарламалары, оқу-тәрбие жұмысын ережелері бойынша ұйымдастыру, мектептің оқу-тәрбие жоспары. Бұл ықпал құқығын іске асыру барысында білім алушылардың білім алуын ескере отырып, әлеуметтік тапсырысты ата-аналардың, мүмкіндіктері, қажеттіліктерімен  анықталады. Мектеп жұмысының біртұтас жүйеге қосатын, педагогикалық

шеберлігін жетілдіру аса маңызды құралы әдістемелік жұмыс болып табылады.

Мектептің әдістемелік тақырыбы:

«Тұлғалық-бағдарланған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыру

мектеп дамуының негізгі бағыты».

 

Негізгі мақсаты:

Тұлғалық – бағдарлы бағытта дәстүрлі педагогикалық технологиялар арқылы оқушылар мен мұғалімдердің білім беруін жетілдіруді

күшейту, пән мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, шығармашылық әлеуетін дамыту үшін қолайлы жағдай жасау.

Оны іске асыру үшін мынадай міндеттер тұжырымдалған.

2016-2017 оқу жылына арналған міндеттері

1.Өзін-өзі дамыту үшін   оқушылардың дербестілігі арқылы оқытуға жағдай жасау, қазіргі заманғы стилін, мұғалімдердің үздіксіз

кәсіби мақсатында жан-жақты дамыту.

1.1.Барлық мұғалімдер үшін тиімді тәжірибенің кәсіптік деңгейі жоғары, мұғалімдердің бірге жұмыс жасайтын командасы береді.

   1.2. Барлық оқушылар үшін оқу мен жаттығуды жақсарту, 21 ғасырдың оқушылары мен балалары өздерін табысты болу үшін оқытуды

жақсарту.

2. Оқыту үдерісінде білім сапасын арттыру мақсатында оқушылардыңтұлғалық-бағдарланған тәсілін іске асыру барысында  педагогтардың əдістемелік деңгейін жетілдіру.

2.1. Біліктілік арттыру курстарында оқыту, өзара сабаққа қатысу, олардың өзін-өзі талдауы, ашық сабақтар, озық тәжірибе алмасу, мұғалімдердің кәсіби даму арқылы семинарларды өткізу арқылы тиімді жоспарлау.

2.2. ҰБТ пәндері бойынша тұрақты нәтижелері мен білім сапасын көтеру жұмыстарын жалғастыру.

2.3.Социум және ата-аналармен  ақпараттық бірлескен жүйесімен алмасу арқылы жұмысты қалыптастыру.

3.Әр педагогтің   кәсіби    құзыреттілік    жүйесін    дамыту,  кәсіби    қызметі мен    көрсеткіш        деңгейі     нәтижелерін     диагностикалауын      қамтамасыз    ету.

 

Әдістемелік жұмыс келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

 

1. «Білім туралы» МЖМБС, Заңын іске асырумен жұмыс жүргізу.

2. Білім беру сапасын бағалау жүйесін жетілдіру.

3. Білім беру жүйесінің педагогикалық әлеуетін дамыту.

4. Мұғалімдерді қолдау және әдістемелік көмек көрсету.

5. Педагогикалық кадрларды кәсіби қайта даярлау жөніндегі үйлестіру жұмыстары.

6. Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау. Әдістемелік қамтамасыз ету аттестаттауды жетілдіру.

7. Дарынды оқушыларен жұмыс.

Әдістемелік бірлестік жұмыстары, дөңгелек үстелдер, кеңестер, сұхбаттар, конкурстар және басқа да кәсіби дағдылар жұмысын және т.б. бұл бағытта енгізілген құрамының барлық санаттары, практикалық жұмыс арқылы іске асырылуда.  «Гастелло орта мектебі» ММ 2016-2017 оқу жылының басында 111 оқушылар болды және 12 даярлық сыныбының оқушылары. Мектепте оқу жылының аяғында  112 оқушы қалды және 12 даярлық сыныбының оқушылары. 7 «Б» сыныпқа 1 оқушы келді. Мектептің бастауыш сыныбында  –  46 (19/27)оқушылар, ал негізгі де  – 54 (24/30) оқушы,  ал жоғарғы да – 12 (6/6) оқушылар.  Мектепте  - 22 сынып, оқыту қазақ тілінде оқытылатын  11 сынып (1/10), оқыту орыс тілінде оқытылатын  – 11 (1/10).  Мектеп 6-күндік апта тәртібі бойынша жұмыс атқарады, 22 сынып – екі ауысым бойынша оқиды, 1 ауысым – 18 сыныптар – 101 оқушы,  2 ауысымда – 4 сынып  – 23 оқушы.2016-2017 оқу жылында мектепте 19 оқу үздіктер және 49 оқу екпінділер, білім сапасы  – 60,7 %  көрсетті,  үлгерім – 100%.

 

Сыныптар бойынша оқушылардың білім сапасы:

 

Сыныптар

1

2

3

4

Барл.

 1-4

5

6

7

8

9

Барл. 5-9

10

11

Барл.10-11

Қорыт

Оқушылар саны

8/4

0/6

5/7

6/10

19/27

4/5

3/5

7/6

3/8

7/6

24/30

3/0

3/6

6/6

49/63

Үздіктер

1/1

0/2

3/2

3/2

7/7

1/1

0/2

1/0

0/0

0/0

2/ 3

0/0

0

0

9/10

Оқу екпінділер

7/3

0/3

1/3

1/5

9/14

3/2

2/2

1/2

2/3

3/1

11/10

1/0

1/3

2/3

22/ 27

Сапасы %

100/

100

-/83%

 

80%

71%

67%

70%

84/77

100/

60%

67%

80%

29%

33%

67%

37%

43%

17%

54/43

33%

-

33%

50%

33/50

60,7%

 

Мектеп ұжымының қызметі Заңның орындалуы туралы білім беру сапасын арттыруға бағытталған білім процесін ұйымдастыруды, оқу және шешуді жаппай біліммен қамтуға қол жеткізуге, педагогикалық ұжымға мынадай нәтижелерге мүмкіндік беріледі:

   

Көрсеткіштері

 (оқу жылы)

2013-2014

2014-

2015

2015

- 2016

2016

- 2017

Үлгерім %

100 %

100 %

100 %

100 %

Білім  сапасы %

49,5 %

46 %

 47,4 %

60,7 %

 

2016 – 2017 оқу жылы бойынша қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану – математикалық бағыттағы

пәндердің білім беру сапасы

Көрсеткіштері

ҚГБ

ЖМБ

Үлгерім %

100%

100%

Сапасы %

70%

59%

 

Мектептегі педагогикалық ұжымның жұмысы  2016-2017 оқу жылындағы біркелкі әдістемелік тақырыптқа жатады. Негізгі міндеттерді шешу үшін мектепте мынадай жағдайлар жасалған:

         

  • оқу жоспары  құрылған, білім негізгі пәндер деңгейін іргетас қалауға мүмкіндік беретін тәртіптерін  қамтамасыз ету, білім беру мектептерінің түлектері тиісті білім беру стандартына сай  мүмкіндік беретін табысты жалғастыру;

  • мектептің әдістемелік қызметінің құрылымы бекітілген және құрылған;

  • жалпы мектептің жұмыс жоспарлары, ӘБ барлығы нақты жұмыс жоспары бар;

  • МІБ көрсеткіші негізінде-мектеп жұмыстарының тиімді шарттарының бірі;

  • денсаулық пен салауатты өмір салтының сақталуы жөніндегі жұмысын қамтамасыз ету;

  • материалдық-техникалық базасы бойынша кабинеттердің жұмысын жақсарту.  

Педкеңестерді өткізу

Педагогикалық кеңесті және  мектеп әрқашан да ұжымда әдістемелік жұмысты жоғары нысанда өткізеді. 2016-2017  оқу жылында

7 тақырыптық педкеңестер өткізілді:

Педагогикалық

кеңес №1

«Мектептің жаңа оқу жылына арналған педагогикалық ұжымның білім беруді жетілдіруі негізіндегі істерінің талдауы және жұмыс перспективасы»

Педагогикалық

кеңес № 2

 «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында педагогикалық ұжымның жұмыс жасау ерекшеліктері»

Педагогикалық кеңес  №3

«Қазіргі заманға сай мектептің қажетті жағдайын дамыту,  педагогтардың  - кәсіби біліктіліктерін арттыру»

Педагогикалық кеңес  № 4

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру:жолдары, тәжірибесі, перспективасы»

Педагогикалық кеңес  № 5

«Мұғалімдер мен оқушылардың өзара сындарлы іс-қимылы және табысты ынтымақтастық сияқты басты шарты»

Педагогикалық  кеңес  № 6

«5-8, 10 сынып оқушыларының  аралық  аттестаттаудан  өткізілуінің  талдауы»

Педагогикалық кеңес  № 7

«Жалпы орта білім беру курсының қорытынды аттестаттауы және негізгі орта білім беру курсының қорытынды аттестаттауының өткізілу талдауы»

Тақырыпты педкеңестер мұғалімдердің кездесу барысында талқылау үшін таңдалған материал,  қабылданған шешімдер оқу-процесін

тиімді ұйымдастыру ықпал нысанына, мұғалімдер құрамын, одан әрі қызметі үшін атқарылатын жоспарды құру, оқытуда педагогикалық дағдылары мен білім алушылардың қызметін жақсарту.

Соңғы жылдары педагогикалық кеңестер қызметіндегі бірқатар оң өзгерістер  өсті

– педкеңестерге мұғалімдердің қызығушылықпен дайындалып қатысуы, педагогтардың мектеп қызметіне  белсенді нәтижелеріне талдау енгізеді, педкеңестерді өткізу түрлері өзгереді. Бұл барлық педагогикалық шеберлік деңгейін, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде арттыруға әкеледі, педагогикалық ұжым қызметін одан әрі жалғастыру үшін ориентир құрады.

Биылғы оқу жылында мектептің әдістемелік жұмысы әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарына сәйкес құрылды. Биылғы оқу жылында мектептің әдістемелік жұмысы әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарына сәйкес құрылды.

     Әдістемелік жұмысты әдістемелік кеңес табыстылығы қамтамасыз етеді, білім беру процесінің барлық мәселелер бойынша ғылыми - әдістемелік сүйемелдеуді, ол бас консультативтік орган болып табылады. ӘБ жетекшілері кеңестік мүшелері болып тағайындалады. Әдістемелік бірлестік отырыстары жыл бойы жоспар бойынша өтіліп жатыр.Сол отырыстарда маңызды сұрақтар қойылып, сол сұрақтардың шешімдері қабылданады.

  Педагогтардың ұтымды қызметі, дарынды оқушылармен жұмыс қорытындысы, оқушылардың мектеп кезеңі және аудандық олимпиадаларға қатысулары, мұғалімдердің жұмыс бағдарламасы, білім беру мазмұнының жаңарту аясындағы әдістемелік бағдарламамен

қамту сұрақтары қарастырылды.

  Осы сұрақтардың маңыздылығын айтып өте, ӘК шығармашылықпен жұмыс жасайтын педагогтардың іске кірісулері айтылды. Әдістемелік кеңестің ісі  мұғалімдердің педагогикалық шеберліктеріне үлкен үлес қосты және білім беру процесінің сапасының арттыруына ықпал береді.

Әдістемелік кеңестің әдістемелік бірлестігімен тығыз жұмыстары «дөңгелек үстелдер», педкеңестер, семинар арқылы іске асты.

Толық оқу мақсатына жету, жұмысты жоспарлау үшін ғылыми -әдістемелік жұмыстың моделі айқындалады. Бұл құрылымға әдістемелік кеңес, аттестаттау комиссиясы, қоғамдық -гуманитарлық бағытының мұғалімдері, бастауыш сынып мұғалімдері, жаратылыстану математикалық бағытының, мәдениеттану бағытының мұғалімдері кіреді.

ҒЫЛЫМИ- ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТІНІҢ СЫЗБАСЫ

 

 

Жоспарланған оқу және тәрие беру жұмысы оқушылардың білім беру дағдылары мен іскерліктерін дамыту үшін оқушыларға сайыстарға, аудандық деңгейдегі сайыстарға қатысу, республикалық қашықтық сайыстармен байқауларға және олимпиадаларға белсенді қатысу үшін мүмкіндік береді. Біздің оқушылардың аудандық интеллектуалды іс- шараларға мектепте дәстүрге айналған.

Мектепте деңгейлік бағдарлама курсынан өткен мұғалімдердің шығармашылық тобы жұмыс атқарады.Топтың құрамы:

1. Кабдушева Г.А.

2.Жалилова Н.В.

3.Жумышева М.Ш.

4.Надыршина А.В.

5.Герасимчук И.Н.

6.Коржунбаева А.Т.

7.Тараш Ш.

8.Нарыбаева Ш.Ж.

9.Досмаханова К.С.

10.Абильдинова Ж.М.

11.Маркова Н.С.

12. Жунусова К.К.

Топ жетекшісі бірінші (ілгері) деңгейі бағдарламасынан өткен мұғалім Жалилова Н.В. «Рефлексия в практике» атты мектептің тренерлер

курсынан өтіп, мұғалімдерге коучинг, тренерлік түрінде білімімен бөлісіп жатыр. Әрбір бейсенбі - күні  сабақ үнемі өткізіледі.

Негізгі құрылым ретінде пән мұғалімдердің әдістемелік жұмысының ұйымдастыруын ашатын әдістемелік бірлестігі болып табылады.

Мектепте 4 әдістемелік бағыт жұмыс атқарады:

• Қоғамдық – гуманитарлық бағыты  (жетекшісі Жумышева М.Ш.)

• Бастауыш сыныптары  (жетекшісі Маркова Н.С.)

• Жаратылыстану-математикалық бағыты (жетекшісі Жунусова К.К)

• Мәдениеттану бағыты (жетекшісіХрапак И.И.)

Әрбір мектептің әдістемелік бірлестігі мектептің тақырыбымен байланысты өз тақырыбы бойынша жұмыс атқарады:

 

1.Қоғамдық-гуманитарлық бағытының ӘБ– «Шығармашылық және ойлау қабілеттілігін белсендіру құралы ретінде оқушылардың жеке бағытталған қызметі»  

2. Бастауыш сыныптардың ӘБ –«Бастауыш сынып оқушыларының оқыту және тәрбиелеу жұмысының жеке бағытталған қызметі»

 

3.Жаратылыстану – математикалық бағытының ӘБ -«Оқытудың жеке бағытталған құралы арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту ретінде оқу танымдық іскерліктерін белсендіру»

 

4.Бастауыш сынптардың ӘБ«Сынып жетекшілердің оқушылармен, ата-аналармен сынып ұжымымен жұмыс жасау барысында кәсіптік құзыреттілерін қалыптастыру».

 

Басты міндет-педагогикалық шеберлікті жетілдіруде әдістемелік бірлестіктердің жұмысына мұғалімдерге көмек көрсету болып табылады.Мектептің әдістемелік жұмысының мақсаты және тақырыбына сәйкес әр әдістемелік бірлестіктің өз жұмыс жоспары бар. 

Бірінші тоқсанда жаратылыстану – математикалық бағытының ӘБ жұмыс атқарды. Барлық ӘБ мұғалімдері тақырыптарымен жұмыс жасайды, оқушылардың жоғары пәндерді зерделеуге қызығушылықтарын ынталандыру болып табылады, жаратылыстану – математикалық бағыттағы, себебі қазіргі қоғамда үлкен техникалық мамандықтар мәнге ие. Әр түрлі мазмұны мен оқыту әдістеріне мүмкіндік беретін оқушылардың дағдыларын меңгеру үшін 7 ашық сабақтар өткізілді, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға өзіндік жұмыстар,

балалардың мүмкіндігін объективті түрде бағалауға, олардың білімді, сауатты,  қалыптасқан логикалық сұрақтарды дамытуға ықпал етеді, оқушылардың танымдық белсенділігін, олардың сауатты негіздеу барысында өз шешімін таба білуге тырысады.

Мәдениеттану бағытының ӘБ бойынша технология, бейнелеу өнері, музыка, машина жүргізу екінші тоқсанда 8 сабақ жоспарланған. Бастауыш сыныптардың әдістемелік бірлестігінің жұмысы үшінші тоқсанда өткізді. Мұғалімдердің негізгі міндеті осы бірлестікті көріп,

«балаларды оқуға үйрету». Әр түрлі жұмыс формаларын қолданады: жұппен жұмыс, топтық, жеке түрлері; оқушылардың білімін бақылау: өзін-өзі бақылау, өзін-өзі тексеру; көрнекі – иллюстрациялық және іздеу әдістерін оқыту.  Дәстүрлі емес сабақ түрлерін қолданады: қоғамдық білім байқауы, КВН –сабақ, саяхат сабағы, экскурсия–сабағы. Мұғалімдер 15 ашық сабақтар, 9 сыныптан тыс іс-шаралар өткізді.. Оқушылар ғылым жарыстарға, қашықтық олимпиадаларға мұғалімдер мен оқушылар қатысады.

  Төртінші тоқсан – бұл қоғамдық – гуманитарлық бағытындағы ӘБ 13 ашық сабақтар және 7-сыныптан тыс іс-шараларды бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жүргізді.

Ашық сабақтар жоғары әдістемелік деңгейде жүргізілді. Мұғалімдер деңгейлеп оқытуды қолданады, әрбір оқушыға сараланған тәсілді қолдануға тырысты. Пәндерді жетілдіретін оқытуды процесі, жаңа технологияларды енгізуге ашық сабақтар мен іс-шаралар бойынша зерттеу қаралған. Сондай-ақ, бірінші тоқсанда ҚГБ мұғалімдер  Қазақстан халқының тілдер Күніне арналған онкүндік өткізілді (14 іс-шаралар жоспарына сәйкес)

  Оқушылардың жоғары мотивациясы, педагогтардың сабақтары мен сыныптан тыс іс-шараларына жақсы дайындықтарын көрсетті.

Біздің мектепте жоғары кадрлық әлеует жеткілікті, педагогтердің көпшілігі жеке шығармашылықпен  айналысады, оқушылардың әсері, жинақталған білімі бар. Педагогикалық қызмет өзінің табиғаты бойынша шығармашылық сипатқа ие.. Туындайтын проблемаларды шешуде, аса тиімді тәсілдерін табуға, олардың практикалық іс-әрекеттердің тілі, аударуға, мұғалімнің шеберлігі, теориялық мазмұнды білімдері, көп түрлілігі және қайталанбастық педагогикалық жағдайларды талап етеді.

Біздің мектептің көптеген сынып оқушылары осы табысты орындайды. Облыс, аудан көлемінде өз тәжірибесін ұсыну, олардың әдістемелік

жұмысына белсенді қатысудың дәлелі болып табылады.

     ӘБ және мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, оқушылардың БД деңгейін және сабақ беру деңгейін талдады және зерттеді: оқушылардың дәптерлері, сыныптан тыс іс-шаралар, сабаққа қатысу, әкімшілік бақылау жұмыстары өткізіліп тексерілді. ІМБ жоспары бойынша білім сапасы және әкімшілік бақылау жұмыстары өткізілді. Төмен нәтиже үнемі талданды, жағдайды түзету үшін біршама шаралар жоспарланып іске асырылды.

 Кесте бойынша мұғалімдердің диагностикалық карталарын талдау жасау, жыл бойы жүргізілген өзара сабақтарына қатысу.  

Гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағытының және бастауыш сыныптардың ӘБ 43 ашық сабақтар, 18 сыныптан тыс іс-шаралар өткізді. Тәрбие жұмысында: 22 -ашық сынып сағаты және 25 -мектепішілік іс- шаралар өткізілді.

Біздің мектепте жоғары кадрлық әлеует жеткілікті, педагогтердің көпшілігі бар.

Кадрлардың әлеуетінің саралауы

Жалпы білім беретін мектептердегі мұғалімдер саны

Ерлер

Әйелдер

Барлығы

4

28

32

 

Жасы (1.09.2016  жылы толық жас

жағдайының саны)

 25 жастан төмен

25-35 жас

36-49 жас

50 жас және жоғары

Зейнеткерлік жастағылар

3                                      

12

13

2

2

 

Жұмыс өтілі

3 жылдан кем

3 жылдан

8 жылға

дейін

9 жылдан

1    6 жылға дейін

17 жылдан

20

жылға дейін

20 жыл және одан жоғары

4

8

7

5

8

 

 

Педагогтардың білімі

Барлық мұғалімдер

Жоғары білімділер

%

Орта/арнаулы

%

32 мұғалім

28

88%

4

12%

 

 

Санаттары

 

2013-2014

оқу жылы

2014-2015

оқу жылы

2015-2016

оқу жылы

2016-2017  оқу жылы

 

Жоғары

2

3

3

2

Бірінші

10

8

8

8

Екінші

8

14

15

15

Санатсыз

12

7

 6

7

                                                         

 

Педагогикалық қызметкерлердің аттестаттауы

Мектеп педагогтардың біліктілігін арттыру және аттестаттауды жүйелі түрде ұйымдастыру байқалады. Мектеп педагогтарына аттестаттауды ұйымдастыру, бұйрығына сәйкес жүрзізіліп,  білім және ғылым министрі А. Сәрінжіповтің, білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын сондай –ақ мектепке дейінгі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды  аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы 83 бұйрығы Қазақстан Республикасының Әділет министрінің 2016 жылғы 29 ақпанда № 13317 болып тіркелді.

Мектепте мұғалімдердің деңгейлік біліктілігін арттыру үшін жағдай жасалған. Биылғы оқу жылында 11 мұғалім аттестаттаудан өтті:

Аттестаттаудан өтетін мұғалімдер ашық сабақтар, шеберлік сыныптары, сыныптан тыс іс-шаралар өткізді.

 

Біліктілік санаты

Барлығы

жоғары

%

1 санат

%

2 санат

%

санатсыз

%

32

4

13%

10

31%

9

28%

9

28%

 

 

 

 

Оқу жылы

Мұғалімдер аттестаттау саны

Жоғары санат

Iсанат

IIсанат

көтеру

растау

көтеру

растау

көтеру

растау

2013-2014

8

1

1

-

-

6

-

2014-2015

4

-

-

1

1

2

-

2015-2016

2

-

-

1

-

1

-

2016-2017

11

2

1

5

1

2

-

   «Гастелло орта мектебі» ММ жоғары және бірінші санаттағы мұғалімдердің үлесі:

2013-2014 оқу жылы – 37,5%,

2014-2015 оқу жылы  – 34,4%.

2015-2016  оқу жылы – 34,4%

2016-2017  оқу жылы – 44 %   

  

 

Жоғары санатты мұғалімдер саны 2013 – 2017 оқу жылында тұрақты байқалады. Санатсыз педагогтар саны азайғаны байқалады. Мектептің аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспарына сәйкес аттестаттау материалдары және  «Гастелло орта мектебі» ММ аттестаттау комиссиясы отырысында  жүргізіледі.

Мектептің аттестаттау комиссиясының тиімді жұмыс жүйесі және талдау мақсаттылығы көрсеткіштерінің оң динамикасын растайды. Мектепте қолайлы моральдық-психологиялық ахуал, соңғы үш жылда бірде-бір жағдайды қызметтік жаза, барлық қызметкерлер тәртіпті, ұйымдастырады, біледі және әкімшілік тарапынан өздерінің функционалдық міндеттері мен ұсыныстар дұрыс қабылдап түсінеді.

Келесі оқу жылында мынадай аттестаттау жұмыстары бойынша дайындалуын және өткізілуін ескеру қажет:

•    Аттестаттау мерзімі жақындап қалғандарын қайта қарау, қызметкерлердің құрамынмұқият талдау.

•    Педқызметкерлердің курстық қайта даярлау перспективалық жоспарын қосу, олардың аттестаттаудан шығуын қадағалау.

•    Біліктілік санаты бар мұғалімдер, лауазымына сәйкес аттестаттаудан өту қажет.

  Педагогикалық кадрлардың өзіндік біліктілік көтерулері

Гастелло орта мектебі» ММ 2013-2014 оқу жылынан 2016-2017 оқу

жылдарындағы педагогикалық кадрлардың қайта даярлау курстары

 

Жылдар

Барлық,

педагогикалық қызметкерлердің саны

Курстық

дайындықтан өткендердің  саны

 

Мектеп педагогтарының

курстан өткендерінің үлестері

2013-2014

32

5

15,6%

2014-2015

32

13

40,6%

2015-2016

32

11

34,4%

2016-2017

32

13

40,6%

                                                                                                      

        Кадрлардың қайта даярлау курстары туралы «Гастелло орта мектебі» ММ перспективті қайта даярлау курсы жоспарға байланысты өткізіледі. Мектеп әкімшілігі әрбір педагогтардың қайта даярлау курсын өз уақытында өткізіліп отырылуын қадағалап отырады. Әрбір мұғалім өз жұмысының кәсіби деңгейін білуге ұмтыла отырып, өз жұмысында болатын кемшіліктерді алдын ала жою қажет.  Өз білімін жетілдіруде және мұғалімдердің кәсіби деңгейінің бағыты барысында интеллектуалды арттыру болмақ.

 

2016-2017 оқу жылындағы «Гастелло орта мектебі» ММ

педагогикалық кадрларды қайта даярлау курсы

 

Қайта даярлаудан өткендердің АТӘ

Курстардың атауы

Қашан,

қай жерде өтті

1

Тараш Шолпан

Өзін-өзі танудан үшінші базалық деңгей  Сабақтағы жалпы адамзаттық құндылықтар

Көкшетау, ЦПМ,

28.10.2016, № 0000020

2

Герасимчук Ирина Николаевна

Курсы в рамках обновления содержания среднего образования РК

Көкшетау, ЦПМ, 26.09-30.09.2016

3

Нурмагамбетова Акбаян Мейрамхановна

Курсы

школьных координаторов по внедрению системы критериального оценивания в

рамках обновления содержания среднего образования РК

Көкшетау, ЦПМ, 26.09-07.10.2016

4

Герасимчук Ирина Николаевна

Көкшетау, ЦПМ, 24.10-04.11.2016

5

Нурмагамбетова Данагул Манарбековна

«Критериальное

оценивание учебных достижений учащихся в контексте таксономии Б.Блума»,

история

Көкшетау, ИПК , 03.10-14.10.2016

0066751

6

Умирсейтова Айгерим Кайржановна

Көкшетау, ИПК , 03.10-14.10.2016

 

7

Нурмагамбетова

Данагул Манарбековна

«Жастар ортасында терроризм мен діни экстремизмнің алдын

алу»

Көкшетау, ИПК , 21.11-25.11.2016

№ 0152424

8

Кудерина Шынарай Шалабаевна

«Білім беру мазмұнын жаңарту аясында білім алушылардың

оқу жетістіктерін критериалды бағалау»

Көкшетау, ЦПМ, 01.02-03.02.2017

ПС

№000072

9

Кофлер Зоя Михайловна

Көкшетау, ЦПМ, 01.02-03.02.2017

10

Султанова АйзадаАманжоловна

Көкшетау, ЦПМ, 01.02-03.02.2017

11

Жумышева Майра Шакановна

Көкшетау, ЦПМ, 01.02-03.02.2017

12

Умирсейтова Айгерим Кайржановна

Үшінші базалық деңгей «Эффективтік оқыту»

Көкшетау, ЦПМ, 27.02-28.04.2017

13

Тараш Шолпан

Курсы

в рамках обновления содержания среднего образования РК

15.05-02.06.2017

14

Мадярова Динара Тасбулатовна

15.05-02.06.2017

15

Нарыбаева Шырак Журтшибаевна

22.05-09.06.2017

16

ДуденкоТатьяна Викторовна

29.05-09.06.2017

17

Султанова Айзада Аманжоловна

29.05-23.06.2017

 

2012-2013 оқу жылынан бастап 2016-2017 оқу жылына дейін Қазақстан және кембридж жүйесінің бірігу бағдарламасы бойынша мектеп  мұғалімдері жаңа форматта берілген деңгейлік курстарынан  өтіп жатыр. 2016-2017 оқу жылында тарих пәнінің мұғалімі - Умирсейтова үшінші базалық деңгейлік «Эффективтік оқыту» және Тараш Ш.-өзін-өзі танудан үшінші базалық деңгейлік курсынан өтіп келді.

 

Деңгейлік бағдарламалар бойынша «Гастелло орта мектебі» ММ

педагогикалық кадрлардың қайта даярлау курсы

 

ТАӘ

Білімі

Деңгей атауы

Сертификат күні және №

1

Тараш Шолпан

 

Жоғары

3- ші деңгей

III № 0006216

4.01.2013

2

Коржунбаева Айнур Тумурзақызы

Жоғары

3- ші деңгей

III № 0006182

04.01.2013

3

Досмаханова Кульпаш Сундетовна

Жоғары

3- ші деңгей

III № 0011473

09.06.2014

4

Жумышева Майра Шакановна

Жоғары

3- ші деңгей

III № 0010345

19.05.2014

5

Герасимчук  Ирина Николаевна

Жоғары

3- ші деңгей

III № 0001402

03.06.2013

6

Абильдинова Жулдызай Муратовна

Жоғары

3- ші деңгей

III № 0011561

08.12.2014

7

Жалилова Надежда Владимировна

Жоғары

1   деңгей

I № 0003882

17.11.2014

8

Маркова Наталья Сергеевна

Жоғары

1 деңгей

I № 0007019  18.05.2015

9

Нарыбаева Шырак Журтшибаевна

Жоғары

3- ші деңгей

III№0021994

30.11.2015

10

Жунусова Кулшат

Куанышбековна

Жоғары

2 деңгей

II№0005809

19.05.2014

11

Надыршина

(Сун-Чан-Цын)  Алмира Владимировна

Жоғары

3 – ші деңгей

III № 0011264

12.05.2014

 

Мұғалімдердің  аудандық  іс-шараларға және байқауларға қатысуы:

      Аудандық тамыз кеңестерінде педагогикалық қызметкерлердің баяндамалары және шеберлік-сыныптары бойынша мұғалімдер сөз сөйледі: Жумышева М.Ш., Кудерина Ш.Ш., Маркова Н.С., Жалилова Н.В. Аудандық кеңесте «Заманауи әдіс-тәсілдерді оқыту» атты тақырыбында Кабдушева Г.А. баяндамасы бойынша сөз сөйледі. Нурмагамбетова Д.М. «Үздік педагог»байқауына қатысты. Смаилова М.К. «Жарқайың ауданының ең жас маманы» байқауына Смаилова М.К. қатысып, бас жүлдені иеленді.

 

Облыстық іс-шараларға қатысуы:

Нурмагамбетова А.М. және Жалилов Н.В.  Қима қ.  2016 жылы қазан айында облыстық аймақтық өткізілген семинарда өз іс-тәжірибелерін таратып сөз сөйледі. Облыстық тәжірибе-семианарына қатысушылар «Жүргізуші мектебі: білім беру ортасының даму факторы», Кабдушева Г.А. және Жалилова Н.В. «Мектеп тренері жұмысын көтеру жолдары» атты Жалилова Н.В. дайындалып сөз сөйледі.

Республикалық байқауларға қатысуы:

     Біздің мектептің мұғалімдері КИО олимпиадаларына да қатысты. Жалилова Надежда Владимировна – орыс тілі пәнінен мұғалімдерге арналған ҚҒО  – аудан бойынша ең жақсы нәтижені көрсетті. Коржунбаева Айнур Тумырзаевна -  ҚҒО бастауыш сынын мұғалімі – 3орынды иеленді. Смальченко Анна Валерьевна – ҚҒО биология мұғалімі, аудан бойынша ең жақсы нәтижені көрсетті.

      VII Халықаралық Жәрмеңкеге педагогикалық инновацияларды, білім беру және біліктілікті арттыру жүйесіне мектептен 3 мұғалім қатысты, бұлар Маркова Н.С., Кудерина Ш.Ш., Смаилова М.К.

     Жоғарыда көрсетілген тұжырымдар негізінде талдау жүреді, қорытынды: мұғалімдер өз шеберліктерін шыңдайды.

Дарынды балалармен жұмыс

Дарынды балаларды қолдау жүйесі мектептің даму бағдарламасы бағыттарының бірі болып табылады. Мектептің педагогикалық ұжымының басты мақсаты шығармашылық қызметінің әр түрлі түрлері мүмкіндігін  қамтамасыз ету,  осы бағыттар деп санайды. Нормативтік базасы құрылды:  мектепішілік пәндік олимпиадасын өткізу ережесі, мектепішілік ғылыми-практикалық конференциясын

өткізу ережесі, мектептің ғылыми қоғамының ережесі.

     Дарынды оқушылармен әр мұғалім ісінде алатын орны көп. Пән бойынша оқушылардың танымдық дамулары – сол істері арқылы жүзеге асырылады, оқушылар пәндік олимпиадаларының жүлдегерлері, спорттық іс-шараларға қатысып, сайыстарда үнемі өздерін көрсетіп отыр.

   Дарынды балалармен жұмыс бекітілген жоспар бойынша жүргізіледі.  Әрбір педагогтің жеке жұмыс жоспары, дарынды балаларға арналған деректері құрылған, портфолио басталған. 

    Дарынды балалармен жұмыс әдістемелік материалдар үшін банкті әр мұғалім жасайды.

      Дарынды балалармен жұмыс және түрлі олимпиадаларға оларды дайындап қатыстыруы маңызды. Мектепішілік өткізілген пәндер олимпиадасына оқушылар белсенді қатысты. Мектептің 8-11 сыныптардың жеңімпаздары аудандық өткізілетін олимпиадаға қатысты. Қабиденова Мадина, орыс тілінен 9 «А» сынып оқушысы  1 орынды иеленді. Төлеуұлы Бекболат (9 «А» сынып) – математикадан 2 орынды алды. Быстрова Алена (11 «Б» сынып) -  орыс тілінен 3 орын, Қауетаева Айнұр (8 «А» сынып) – математикадан 3 орынды иеленді.

     Ағылшын тілінен аудандық өткізілген мәнерлеп оқу сайысында Завгородняя  Валерия, 6 «Б» сынып оқушысы  2 орынды алды. Аудандық

өткізілген «Жарқын болашақ» олимпиадасының «Жазушылар»  байқауында Жақан Диана (11 «А» сынып) 3

орынды иеленсе, «Әнші-бұлбұлдар» байқауында Бондаренко Вячеслав (9 «Б» сынып) - 2 орынды иеленді. Хуандык Құрманқажы  аудандық

көлемде өткізілген айтыста 2 орынды алды.

     Біздің мектептің оқушылары аудандық өткізілген Абай оқуларына қатысқан, Елькеева Мадина (10 «А» сынып)  «Көңілім әнді ұғады» байқауында  2 орынды, Рахат Ғалия (9 «А» сынып) «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» байқауында- 3 орын иеленді. Бұл оқушылар аудандық өткізілген Махамбет оқуларына Елькеева Мадина «Ұлы арманы байқауында 2 орынды иеленсе, Рахат Ғалия «Тартынбай сөйлер

асылмын...» байқауында- 1 орынды иеленді.

     13 мен 18 наурыз аралығында «Магия интеллекті» атты шығармашылық және ғылым фестивалі өтті. Фестиваль аясында оқушылардың шығармашылық жұмыстарының көрмесі үйірме жұмысының және авторлық бағдарламалары, мектептің ғылыми –практикалық конференциясында көрсетілді. Мектептің ғылыми –практикалық конференциясында орын алғандар, аудандық ғылыми-практикалық конференциясына қатысты. Щербак Сергей, 7 «Б» сынып оқушысы  3 орын, тақырыбы: «Үй жануарларының физикалық мінездемесі». Нұрғожа Гүлсім, 4 «А» сынып оқушысы тақырыбы: «Қымыз-шипалы сусын» 3 орын. Кофлер Дарья, 4 «Б» сынып оқушысы – 2 орын

тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының көру ағзасының ауруының себептерін алдын алу».

       Мектеп оқушылары белсенді танытып қатысуда,жалпы Қазақстандық және халықаралық қашықтық олимпиадаларына қатысып, жақсы

көрсеткіштерге ие болып жүр.

 

Одан әрі дарынды балалармен жұмысты жақсарту үшін келесі ұсыныстарға назар ұсыныстарға аудару қажет:

- мектептің жылдық жұмыс  жоспарлауы ОҒҚ дарынды оқушыларды жан -жақты дамыту болдырмау мақсатында облыстық және республикалық  деңгейдегі қолданыстағы жыл сайынғы қайталанатын іс- шаралар  негізделген болуы;

 - «Дарын» дарын балалармен жұмыс істеу үшін Республикалық орталығының жинақтарында оқушыларының сынақ тестілеуден жүргізу;

-аудандық және облыстық деңгейде дарынды балаларға арналған олимпиаданы жүйелі түрде өткізу.

       

Байқаудың нәтижесінде проблемалар бар екендігі айқын:

- пәндік олимпиадаларға оқушыларды дайындық жұмыстары жеткіліксіз жүргізіледі, барлық оқушылар олимпиадаларға жиі қатысады, сол пән бойынша жоғары  ұпай жинаған қатысушы жарыстарға оқушыларды сапалы дайындау, ол сыйлығының орын жеткілікті емес;

- оқушы жұмысының шамадан тыс асуы.

 Қажетті өзгерістер тізімі:

- мектеп кезеңінде жүргізу үшін уақытты ұлғайту;

- оқушыларды олимпиадаға дайындау жұмысын жүйелендіру;

- оқушылардың ғылыми қоғамдастық шеңберін кеңейту аясында

оқу жылы бойы ішінде  оқушыларды мақсатты

түрде даярлау;

- 1 тоқсанды толығымен меңгерген, тапсырмаларды дұрыс

құрастыру, тапсырмаларды ретке келтіру және бұрынғы материалдарды қосу.

 

Қорытынды.   

Біздің жұмысымыздағы күшті жақтары- бұл

-  мектеп жұмысына мұғалімдердің көпшілігін белсенділікке тарту;

-  тақырыптық педагогикалық кеңес отырыстары, әдістемелік кеңестерде педагогикалық ұжымының құрамы жағынан  шешілуі тиіс негізгі мәселелерді көрсетеді;

-  деңгейлік курстардан өткен, мұғалімдердің саны, мұғалімдердің кәсіби деңгейін көтеру;

-  мұғалімдердің өз   жұмысы шығармашылығында  тырысушы  белсенділігін белгілеңіз;

-  мектептің материалдық базасын жақсарту. әлсіз жақтары:

-  өз қызметіндегі өзін-өзі анықтаудағы объективті өткізу; 

-  оқытуды жақсартуға жақсы эффектиті әдістерді анықтау.

-  мектеп психологі  және пән мұғалімдері, сынып жетекшілердің - кәсіби бағдар жұмысын жеткіліксіз жүргізуі. Педагогикалық ұжым алдында келесі міндеттер анықталды:

-  Кешенді шешім мәселелері арқылы білім сапасын арттыру, оқушылардың оқуына оқу үдерісінде біліктілік деңгейін іске асыру арқылы тәсілдемесін құру, қажетті инновациялық әлеуетін ұйымдастыру, әдіснамалық және әдістемелік алғышарттар мәселелерін кешенді шешу үшін, оқушылардың білім сапасын арттыру;

-  Тәрбиелеу және интерактивтік технологияны оқыту, жеке тұлғаға бағытталған, білім беру

процесін бағдарлау, ақпараттық қанықтыру;

- Жеке және дарынды балалармен жұмысты жетілдіру;

- «Әлемдік мәдениет», «рухани мәдениет», «толеранттылық», «отан», «отбасы»  ұғымдары өзін-өзі оқыту құндылық қарым-қатынасы, өзін-өзі қажеттіліктерін дамыту арқылы шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, зияткерлік, толерантты, көптілді, дамыту;

- Оқушылардың өзін-өзі жетілдіруі.

-Жалпы алғанда 2016 – 2017 оқу жылына арналған мектептің жұмысын «қанағаттанарлық» деп бағалап есептеуге болады.

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 789


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст