«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Гастелло ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Гастелло отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5-сынып оқушыларының ата-аналарына бейімделу бойынша ұсыныстар.

30.11.2022

1. Балаңыздға мектептегі іс-әрекеттері туралы айтуды ұсыныңыз. Қызығушылығыңызды «Мектептегі күніңіз қалай өтті?» деген сияқты әдеттегі сұрақпен шектемеңіз. Әр апта сайын үй шаруасынан бос уақытты таңдап, балаңызбен мектеп туралы мұқият сөйлесіңіз. Бала сізге айтатын жеке есімдерді, оқиғаларды және мәліметтерді есте сақтаңыз, оларды болашақта мектеп туралы ұқсас әңгімелерді бастау үшін пайдаланыңыз. Сондай-ақ, балаңыздан оның сыныптастары, сыныптағы іс-әрекеттері, мектептегі сабақтары, мұғалімдері туралы сұрауды ұмытпаңыз.

2.  Балаңыздың мұғалімдерімен оның үлгерімі, мінез-құлқы және басқа балалармен қарым-қатынасы туралы үнемі сөйлесіңіз.

Балаңыздың мектеп өмірі немесе мектептегі проблемалары немесе мектеп пен үйдегі мәселелер арасындағы қарым-қатынас туралы білмесеңіз, мұғаліммен сөйлесуден тартынбаңыз. Мазасыздыққа ерекше себеп болмаса да, кем дегенде екі айда бір рет балаңыздың мұғалімімен кеңесіңіз. Мұғаліммен кез келген әңгімеде балаңыздың мектептегі өмірін жақсарту үшін қолдан келгеннің бәрін жасауға ниетіңізді білдіріңіз. Егер сіз бен мұғалімнің арасында елеулі келіспеушіліктер туындаса, оны шешу үшін директормен сөйлесу керек болса да, оларды бейбіт жолмен шешуге тырысыңыз. Әйтпесе, сіз баланы өзіңізге берілгендік пен ұстазыңызға деген құрметтің арасында кездейсоқ ыңғайсыз жағдайға қоюыңыз мүмкін.

3.  Балаңыздың бағаларын сіздің жазалау және марапаттау жүйеңізбен байланыстырмаңыз.

Сіздің балаңыз оның жақсы жұмысын марапат ретінде, ал нашар орындағанын жаза ретінде қарастыруы керек. Егер сіздің балаңыздың оқуы жақсы өтіп жатса, қуанышыңызды жиі көрсетіңіз, тіпті осы орайда кішігірім мерекелер ұйымдастыра аласыз. Бірақ егер сіздің балаңыз мектепте нашар болса, алаңдаушылық білдіріңіз және қажет болса, үй тапсырмасына және сынып жұмысына көбірек көңіл бөлуді талап етіңіз. Мүмкіндігінше жазалар мен марапаттарды белгілемеуге тырысыңыз: мысалы, жақсы бағаға алса4 теледидарды  жарты сағатқа көбірек, ал нашар бағаға алса4 теледидарды  жарты сағатқа азырақ көресің деп айыптауға болмайды. Мұндай ережелердің өзі эмоционалды проблемаларға әкелуі мүмкін.

4. Мектептің бағдарламасы мен ерекшеліктерін білу.

Балаңыздың мектеп өмірі қандай екенін біліп, оның жақсы жағдайда жақсы білім алуына көз жеткізуіңіз керек. Ата-аналар комитеттері мен педагогикалық ұжым ұйымдастыратын барлық іс-шаралар мен жиналыстарға қатысып отырыңыз Балаңыздың қалай үйренетінін және оны қалай үйрететінін білу үшін барлық мүмкіндікті пайдаланыңыз. Сондай-ақ сізде мұғалімнің біліктілігі, мектеп пен сыныптың тәртіп ережелері және сіздің балаңыздың мектепте оқитын әртүрлі мүмкіндіктері туралы ақпарат болуы керек.

5.  Балаңызға үй тапсырмасын орындауға көмектесіңіз, бірақ оны өзіңіз жасамаңыз.

Мектепте алынған үй тапсырмасын орындау қажет болғанда балаңызбен арнайы уақытты белгілеңіз және осы параметрлердің орындалуын қадағалаңыз. Бұл жақсы оқу әдеттерін қалыптастыруға көмектеседі. Осы тапсырмаларға қызығушылық танытыңыз және балаңызда оларды ең жақсы түрде орындау үшін қажет нәрсенің барлығы бар екеніне көз жеткізіңіз. Дегенмен, бала сізге үй тапсырмасына байланысты сұрақпен келсе, оған жауаптарды ұсынбай, өз бетінше табуға көмектесіңіз.

6.  Балаңызға мектепте оқытылатын нәрсеге қызығушылықты сезінуге көмектесіңіз.

Балаңыздың жалпы нені қызықтыратынын анықтаңыз, содан кейін оның қызығушылықтары мен мектепте оқытылатын пәндер арасында байланыс орнатыңыз. Мысалы, баланың киноға деген сүйіспеншілігін өзіне ұнаған фильм бойынша кітап беру арқылы кітап оқуға құмарлыққа айналдыруға болады. Немесе баланың ойынға деген сүйіспеншілігі жаңа нәрсені үйренуге деген құштарлыққа айналуы мүмкін. Балаңыздың мектепте алған білімдерін үйдегі іс-әрекеттерге қолдану мүмкіндігін іздеңіз. Мысалы, оған тамақ дайындауға қажетті тағам мөлшерін немесе белгілі бір нәрсені  бояу үшін қажетті бояу мөлшерін есептеуді тапсырыңыз.

7.  Балаңыздың мектеп өмірінде өзгерістер болған кезде үйде тыныш және тұрақты атмосфераны сақтауға ерекше күш салыңыз.

Мектептің алғашқы бірнеше айы, әр оқу жылының басы мен аяқталуы, бастауыштан орта және жоғары сыныпқа көшу сияқты оқиғалар мектеп жасындағы баланы стресске ұшыратуы мүмкін. Мүмкіндігінше осы оқиғалар кезінде үйдегі атмосфераның елеулі өзгерістерін немесе бұзылуларын болдырмауға тырысыңыз. Балаңыздың үйдегі тыныштығы оған мектептегі мәселелерді тиімдірек шешуге көмектеседі.

Просмотров: 553


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст