Бастауыш сынып мұғалімдерінің пәндік онкүндігінің қорытындысы бойынша ақпарат
Мектептің жұмыс жоспарына және пәндік апталықтарды өткізу кестесіне сәйкес 2021 жылдың 9 сәуірінен 16 сәуіріне дейін мектепте бастауыш сыныптардың пәндік онкүндігі өткізілді.
Бастауыш сынып онкүндігін өткізу принципі: әр бала онкүндіктің барлық оқиғаларының белсенді қатысушысы болып табылады. Ол әртүрлі іс-әрекеттерде өз күшін сынап көре алады: тапсырмалар мен мысалдарды шешу, құрастыру, жазу, шебер болу, қиялдау, идеяларды ұсыну, оларды жүзеге асыру, сурет салу, ойлау (ойлап табу) және әдеттегідей есептер мен жұмбақтарды шешу.
Онкүндік аясында жаңартылған білім беру түріндегі сабақтардың негізгі түрлері қарастырылды . Мұғалімдер іс жүзінде бастауыш мектепте заманауи сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізудің әртүрлі формаларымен танысты.
Бастауыш сыныптардың онкүндігі оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашуға мүмкіндік берді. Барлық мұғалімдер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетті, мерекелік шығармашылық атмосфера құрастыра білді.
Оқушылар пәндер бойынша жақсы білімдерін, әртүрлі жағдайларда білімдерін қолдана білуін, өзара көмек көрсете білуін, қиын мәселелерді бірегей шеше білуін көрсетті.
Мұғалімдер сабақтар мен іс-шараларда заманауи педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістемелерінің элементтерін қолданды. Барлық оқытушылар өз жұмысында заманауи техникалық құралдарды пайдаланады.
Оқушылар өзін – өзі ұйымдастырудың жақсы деңгейін, мұғалімнің талаптарын орындаудың жоғары деңгейін, жеткілікті дәрежеде - әмбебап оқу іс-әрекеттерін меңгеру деңгейін көрсете білді.
Пәндік онкүндіктер сабақтарда алынған білімді тереңдету және кеңейту, пәндерге қызығушылықты дағдыландыру мақсатында өткізіледі. Мұғалімдер қызықты танымдық материал алды. Ойындар, сайыстар, викториналар, жұмбақтар креативті ойлауды, зейінді, есте сақтауды, сөйлеуді, шығармашылық қабілеттерді дамытады. Мұның бәрі балалардың мектеп өмірін қызықты, есте қаларлық етеді, сабақ шеңберін кеңейтеді. Пәндік онкүндік дәстүрлі түрде өткізіледі. Іс-әрекет формасы ретінде олар оқушылардың жеке басын дамытады, шығармашылық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады және зияткерлік қабілеттерін дамытады. Сондай-ақ іс-шараны ұйымдастырушы немесе тапсырмаларды әзірлеуші ретінде өзін көрсетуге мүмкіндік бере отырып, мұғалімдердің кәсіби дағдыларының өсуіне ықпал етеді.