«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Гастелло ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Гастелло отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2 және 3-сыныптар арасындағы әңгіме «Махаббат үшін өмір сүру»

07.02.2020

"Өзін-өзі тану: Махаббат пен Шығармашылық педагогикасы" онкүндігіне байланысты 5 ақпан күні 2 - 3 сыныптар арасында "Махаббат үшін өмір сүру" тақырыбына әңгіме өткізілді. Бұл әңгіме оқушылардың әлемді сүйіспеншілікпен қабылдап, өмірге қуана білуге деген ұмтылысын тәрбиелейді.

1.Әңгіме барысында оқушылар В. И. Дальдың "Махаббат - бейімділіктен бастап құмарлыққа дейін, кейде қалдықсыз және ақылсыз сезім"деген дәйексөзімен танысты.

2. Негізгі бөлігіне көшу кезінде"Жүрегіңді сыйла» атты ойын өткізілді. Игілікті, сенімді атмосфераны  құру мақсатында қолданылған шара. Оқушылар  бір-бірінің қолын ұстап, жылы лебіз білдірді.

3. Әңгімелесудің мақсаты  коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға (өз ойын басқаларына жеткізе білу); топтағы өзара іс-қимыл дағдыларын (бір-бірін тыңдау және тыңдау, басқасының ұстанымын қабылдау, ортақ пікірге келу); серіктестік, өзара түсіністік, қолдау, достық сезімдерін қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар топта кластерді орындап, өз постерін сенімді қорғады. Адамзатқа, қоршаған әлемге, Отанға деген махаббат туралы мақал-мәтелдердің  түсінігін  берді.

4.Іс-шара барысында оқушылар адам өміріндегі махаббат құндылығы туралы, әлемді сүйіспеншілікпен қабылдап, өмірге қуануға ұмтылу туралы білім алды.

5.Жалпы жұмыс мазмұнды, қызықты және ұйымдасқан түрде өтті. Барлық балалардың жоғары белсенділігін, командада жұмыс  істеуге, ортақ іске өз үлесін қосуға, өзін көрсетуге (өз мүмкіндіктерін) ықыласты көрсете білді. Әңгіме барысында оң эмоционалдық көңіл-күй байқалды.

6.Сабақ соңында балалар қорытынды шығарып, бір-біріне тілек білдіріп жүрекжарды сыйлайды.

Просмотров: 333


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст