Болашақ үздік оқушы үшін пайдалы ойындар
(жадынама)
Визуалды және комбинаторлық жады.
Не өзгерді?
Бірнеше ойыншықтарды отырғызып, содан кейін баладан бұрылып, көріністі өзгертуін сұраңыз. Не өзгергенін айтып беруін сұраңыз.
Ойындарды біртіндеп қиындатып, нысандардың санын көбейтіңіз.·
Түймелер
Екі адам ойнайды. Олардың алдында екібірдей түймелер жиынтығы бар. Әр адамның ойын алаңы бар — бұл ұяшықтарға бөлінген шаршы. Бірінші ойыншы өз алаңына 3 түймені қояды, екіншісі қай түйменің қай жерде жатқанын қарап, есте сақтауы керек. Осыдан кейін бірінші ойыншы өз алаңын қағазбен жабады, ал екіншісі өз алаңындағы түймелердің бірдей орналасуын қайталауы керек.·
Мемори
Жұптастырылған суреттер кездейсоқ ретпен «көйлектерге» орналастырылады. Бір қозғалыста ойыншы алаңда кез келген екі суретті ашады. Тапсырма - жұптастырылған суреттердің орнын есте сақтау және олардың екеуін де өз кезегіңізде ашу. Қай жұп көп болса, сол жеңеді. Ойынды бірте-бірте қиындата отырып, 4-6 жұптан бастаған жөн.·
Өзің тап
Ол үшін 4 және 3 сіріңке қораптарын бір-бірінің үстіне қойып, 2 мұнара алу үшін желімдеу керек. Ойынның бірінші кезеңінде, мысалы, қораптардың біріне түйме қойылады және қорап жабылады. Балаға түймені қайда қойғанын, мұнаралардың қайсысына және қай бөлімге қойғанын көрсету ұсынылады. Екіншіден, көбірек·
Керемет сөздер
қиын кезең, мұнаралардың бірінің әртүрлі бөлімдерінде 2 элемент жасырылған. Үшінші кезеңде заттар әртүрлі мұнараларға қойылады және бала бәрінің қайда екенін есте сақтауы керек. Бала мұнараның бұтақтарын затты жасырғаннан кейін бірден аша алады (бұл қысқа мерзімді көру жадының дамуы) немесе, мысалы, жарты сағаттан кейін, ал мектеп жасына дейінгі балалар үшін - келесі күні (дамыту). ұзақ мерзімді визуалды есте сақтау).
Есту және ассоциативті есте сақтау.
Жер шарына саяхат жасау.
Бала өзінің ойыншықтарына әлем бойынша саяхатқа шығатынын
хабарлайды. Олар одан отбасына сәлем беруін сұрайды: Африкадағы
әжесіне жираф, Гренландиядағы ағасына итбалық, Қытайдағы ағасына аю (алғашқы 3-4 тапсырыс, кейін олардың санын көбейтуге болады). Барлық нұсқауларды есіне алып, нәресте саяхатқа шығады. Алғыс білдірген туыстары жануарларға сыйлықтар береді, саяхатшы оралған кезде оларға таратады. Бұл жағдайда сыйлықтың атауы сол елмен бірдей әріптен басталуы керек: Африкадан апельсин, Гренландиядан гамак, Қытайдан мысық әкелуге болады.·
Комикс
Балаңызға қысқа, бірақ күрделі әңгіме оқып беріңіз. Олардан ең маңызды тұстардың сызбасын жасауды сұраңыз. Егер бұл көмектеспесе, мәтінді қайта оқып шығыңыз және бала сізді тыңдап тұрғанда сурет салуға мүмкіндік беріңіз. Біраз уақыттан кейін одан алынған комикске негізделген оқиғаны айтып беруін сұраңыз.
Мағынасы жағынан өзара байланысқан 20 сөзді таңдау керек: 10 жұп алу керек, мысалы: тамақ-қасық, терезе-есік, бет-мұрын, алма-банан. Бұл сөздер балаға 3 рет оқылады. Біраз уақыттан кейін нәресте жұптардың бірінші сөздерін ғана қайталайды, ал екіншісін есте сақтау керек. Бұл қысқа мерзімді есту есте сақтау жаттығулары. Ұзақ мерзімді есте сақтауды дамыту үшін мектеп жасына дейінгі баладан жұптардың екінші сөздерін бірден емес, жарты сағаттан кейін есте сақтауын сұрау керек.·
Керуен
Анам қандай да бір жануарды, мысалы, түйені атайды. Бала «түйені» қайталайды және өзінің жануарын қосады, мысалы, «жылқы». Анам «түйе, ат» деп тағы бір жануарды «керуенге» іліп қояды. Сонымен, біз өз кезегінде біреу адасып кеткенше тізбекті жинаймыз. Бұл ойынды бірнеше сәбимен ойнау әсіресе қызықты. Бұл қарапайым, бір қарағанда, көңілді іс жүзінде есту жадын жаттықтыру үшін өте пайдалы жаттығу болып табылады. Есту есте сақтау қабілетін дамыту үшін мүмкіндігінше тыңдау өте пайдалы. Көбінесе нәрестені балалар әндеріне, аудио ертегілерге, дискілердегі оқу бағдарламаларына қойыңыз. Мұндай бағдарламаларды бір уақытта басқа нәрсені орындау кезінде тыңдау әсіресе пайдалы: сурет салу, мүсіндеу, кесу, басқатырғыштарды жинау, дизайнермен ойнау және т.б. әндерін үйреніп, қосылып айтыңыз. Және мүмкіндігінше көркем әдебиетті оқыңыз.